Garantie en defecten

Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Op deze pagina leest u alles over garantie en defecten, we helpen u graag!
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat uw product na verloop van tijd - of tijdens de verzending - een defect vertoond. Op uw producten krijgt u in alle gevallen hoe dan ook 12 maanden garantie. Welke fabrikanten extra garantie bieden, of wat u moet doen om van uw garantie gebruik te maken leest u hieronder.

Garantietermijnen
Op al onze producten geven wij een garantie van 12 maanden. Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die u als consument al heeft. Elk bewijs van aankoop, zoals een e-mail bevestiging of factuur, gelden als uw garantiebewijs. Uw garantie gaat in op het moment van levering.

Naast de garantie van 12 maanden die wij standaard bieden, houden verschillende fabrikanten aanvullende garantieperioden aan, deze staan vermeld bij het product.

Gebruik maken van uw garantie

Garantie en defecten

Mankeert er iets aan het geleverde artikel? Onze klantenservice helpt u graag verder. Neem contact met ons op om het mankement te verhelpen of een artikel te laten omruilen.

Beschadigingen bij ontvangst

Controleer uw bestelling direct na ontvangst. Zijn alle producten zoals u had verwacht en onbeschadigd? Is er een product niet naar wens, beschadigd of defect? Neem dan direct contact met ons op en wij zorgen voor een snelle oplossing.

Wij stellen het te allen tijde op prijs als u vooraf contact met ons opneemt, alvorens een product aan ons te retourneren.

Meer informatie over producten terugsturen.